ساخت هتل 26 طبقه تنها در 90 روز!

آخرین اخبار

بزرگترین هتل زنجیره ای دنیا بزودی عنوان بلندترین هتل مدولار دنیا را از آن خود خواهد کرد، زمانی که هتل AC Hotel New York No Mad را در سال آینده افتتاح کند. این هتل با تمام هتل های ساخته شده تاکنون متفاوت است، چراکه برای ساخت آن سال ها زمان صرف نمی شود، تنها و تنها 90 روز بر اساس گفته های Marriot International برای ساخت آن زمان صرف می شود.

“در امریکای شمالی فرایند ساخت و ساز در طول 150 سال اخیر تغییر قابل ملاحظه ای نداشته و اکنون زمان نوآوری است”. اریک جاکوبز مدیر توسعه شرکت ماریوت در امریکای شمالی این مطلب را گفت و افزود: “بلندترین هتل مدولار جهان در یکی از پرتعدادترین مقاصد سفرها در دنیا باعث تغییر بازی و تحول در زمینه هتل سازی و صنعت املاک خواهد شد”.

تمامی 168 اتاق این هتل در لهستان بصورت پیش ساخته تولید خواهد شد. که به صورت تمام شده شامل دیوار رنگ شده، کفسازی کامل، تخت با لوازم کامل (تشک و پتو و …) و حتی حمام آن نصب شده است. قسمت های از پیش ساخته شده به نیویورک حمل می شود و در شهر شبانه و بدون ایجاد ترافیک به محل پروژه منتقل خواهد شد.

لابی و رستوران به روش متداول و در محل ساخته می شوند، اما بار در پشت بام به صورت پیش ساخته همانند اتاق ها ساخته می شود. ساخت این هتل در پاییز 2019 آغاز می شود و انتظار می رود تنها پس از گذشت 3ماه تکمیل و اماده بهره برداری شود.

این یک خبر بسیار شگفت انگیز و جالب است. اگرچه ساخت ساختمان های مدولار پیش از این نیز در نیویورک سابقه داشته و موضوع جدیدی نیست اما همچنان یک رویه معمول و رایج نشده است. تاکنون برندهایی مثل CitizenM, Pod در بروکلین و منهتن از این تکنولوژی در ساخت استفاده کرده اند.

جهت دریافت مشاوره خرید الیاف فورتا اصل با همکاران ما در کانتک تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button