نمونه ای از تجربه موفق اعتماد یک پیمانکار به الیاف فورتا

اعتماد پیمانکار به فورتا

نمونه ای از تجربه موفق اعتماد یک پیمانکار به الیاف بتن فورتا

در اواخر سال 2005 شرکت Poppoff در واشنگتن امریکا که یک پیمانکار بتن است، تصمیم به احداث سالن و محوطه ای جدید به همراه یک ساختمان اداری می گیرد. به منظور اینکه محل کاری جدید را برای نمود بهتر در برابر مشتریان آماده کنند و در واقع تبلیغی برای کار با کیفیت بتنی برای مشتریان و جلب نظر آن ها باشد، نیاز به محوطه سازی بتنی بسیار جذاب و جلب توجه کننده، صاف، هموار و بادوام و طول عمر زیاد داشتند. برای داشتن یک سطح بسیار هموار که پس از سالیان طولانی نیز به همان شکل باقی بماند، کارفرما به این مطلب واقف بود که جمع شدگی و تابیدگی دال (انحراف لبه ها به بالا یا پایین در طول زمان)، باید به حداقل برسد.

لذا پس از تحقیقات و بررسی های متعدد و مشورت با پیمانکار بتن به این نتیجه رسیدند که باید از طرح مخلوطی استفاده شود که علاوه بر تمهیداتی در سایز سنگدانه ها، مقدار مصرف سیمان، مقدار آب به سیمان و افزودنی های مجاز، از الیاف ماکروسینتتیک با عملکرد مطمئن به جای میلگرد استفاده شود.

آقای Poppoff مدیرعامل این شرکت می گوید: «ما انتخاب کردیم که از الیاف ماکروسینتتیک فورتا استفاده کنیم تا به حداقل کردن جمع شدگی پلاستیک و جمع شدگی ناشی از خشک شدن کمک کرده و تعداد درزها را کاهش دهیم تا هزینه های تعمیر و نگهداری را در محل درزها در بلندمدت کاهش دهیم».

14 ماه بعد از اجرا: با بررسی های دقیق و اندازه گیری تابیدگی روسازی اجراشده پس از گذشت بیش از یک سال، مشخص شد که عملکرد روسازی بتنی الیافی بسیار مناسب بود. همچنین تنها یک ترک در گوشه بخش ورودی سالن دیده شد.

کارفرما پس از گذشت مدت زمان زیادی از اجرای پروژه می گوید: «ما از عملکرد این کفسازی بتنی بسیار خرسندیم، این تمام انتظارات ما را برآورده کرده است. کف همچنان مسطح و تراز است، سایش سطح وجود ندارد، و این عملکرد را مدیون به کارگیری الیاف ماکروسینتتیک FORTA به جای میلگرد و یک طرح مخلوط مناسب هستیم. علاوه بر این تاکنون از این پروژه که درمعرض دید مشتریان جدید و قبلی ما هست، همواره برای تبلیغ کار شرکت خودمان استفاده می کنیم».

بنابراین به خاطر داشته باشید اگر مجری کفسازی های بتنی یا شرکت پیمانکاری هستید، یکی از روش های تبلیغ از خودتان و دریافت پروژه های بیشتر، کیفیت بالای پروژه های قبلیتان است که مطمئن باشید با یک بار اعتماد به الیاف بتن فورتا می توانید همچون شرکت ها و اشخاص معتبر دیگر این راه تبلیغ را هم تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button