فروش الیاف بتن در تهران

فروش الیاف بتن در تهران

کانتک نمایندگی رسمی فروش الیاف بتن در تهران

طی یک دهه اخیر در کشور استفاده از الیاف در بتن و فروش الیاف فورتا در تهران به واسطه وارد شدن این تکنولوژی از کشورهای صاحب صنعت و تولید کنندگان جهانی شناخته شده در زمینه الیاف بتن مانند شرکت های فورتا FORTA ، بارچیپ BARCHIP و درامیکس DRAMIX توسعه و رشد زیادی کرده است و در کاربردهای مختلفی همچون روسازی و کفسازی های بتنی، سقف های عرشه فولادی، قطعات پیش ساخته بتنی، شاتکریت و لاینینگ تونل ها، ملات های سیمانی و نماسازی، استخرها، بلوک های سبک و … از بتن الیافی استفاده شده است و مزایای الیاف استاندارد و با کیفیت برای مصرف کنندگان به خوبی به اثبات رسیده است، به همین دلیل نیز مصرف الیاف بتن با کیفیت در سال های اخیر در دنیا و در کشورمان رو به افزایش بوده است. از جمله مزایای مصرف الیاف استاندارد در بتن می توان به این موارد اشاره کرد :

کاهش میزان جمع شدگی بتن تازه و سخت

افزایش شکل پذیری، ضربه پذیری و سختی بتن

افزایش مقاومت در برابر تنش های خستگی

افزایش دوام و طول عمر بتن

بهبود ویژگی های مکانیکی بتن (مقاومت کششی، خمشی و…)

کنترل ترک های ثانویه/حرارتی بتن

جلوگیری از گسترش ترک ها به عمق

قابلیت بارپذیری پس از ایجاد ترک

کاهش نفوذپذیری در مقابل یون های کلر و سولفات

اما سوالی که برای مصرف کنندگان پیش می آید این است که با توجه به فروش الیاف بتن در تهران توسط فروشندگان متعدد، نحوه تهیه انواع الیاف بتن از فروشندگان معتبر و توزیع کنندگان دست اول چیست؟

چراکه هم اکنون انواع الیاف با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد ولی به دلیل تخصصی بودن این کالا باید الیاف بتن فورتا را از شرکت های شناخته شده، دارای رزومه های متعدد و متخصص در زمینه بتن الیافی خریداری کرد تا محصولات متفرقه و بی کیفیت باعث ایجاد ضرر و زیان در پروژه مورد نظر نشود. برای مثال اگر الیاف غیر استاندارد تهیه کنید، این امر می تواند باعث ایجاد مشکلات فراوانی در حین بتن ریزی و پس از اجرای بتن و در بلند مدت شود که برای رفع این مشکلات باید هزینه های چندین برابری و زمان بسیاری صرف کنید تا شاید بتوانید آن ها را تا حدی جبران کنید. بارها برای مصرف کنندگان یا صاحبان پروژه ها که ابتدا از مشاوره مجموعه کانتک بهره برده اند ولی فقط به دلیل وجود محصولات ارزان قیمت ولی فاقد کیفیت خرید را از افراد و شرکت های غیر معتبر انجام داده اند پیش آمده که در زمان اجرا یا چند روز پس از آن مجددا به مجموعه ما مراجعه کرده اند و به دنبال دریافت مشاوره برای رفع مشکلاتشان بوده اند که دیگر برای رفع برخی از آن ها دیر شده بود. پس توجه به سابقه فروشنده و تحقیق در مورد شرکت ها وظیفه اصلی خریداران است که از آن نباید غافل شد.

اما نکته قابل توجه این است که فروش الیاف بتن در تهران یا شهرهای دیگر در منطقه بازار یا از مصالح فروشی ها انجام نمی شود، چرا که الیاف مانند بعضی از مصالح معمول دیگر در مغازه و فروشگاه های مصالح فروشی یافت نمی شود. بنابراین برای تهیه الیاف بتن در تهران می بایست از فروشندگان و توزیع کنندگان معتبر و تولید یا واردکنندگان با سابقه اقدام نمایید. با کمی جستجو در اینترنت و بررسی سایت اینترنتی شرکت های مختلف، و یا سوال از افراد متخصص و همچنین با کمی پرسش از فروشندگان مختلف می توانید از میزان تخصص و اعتبار آن شرکت ها مطلع شده تا گرفتار افراد بی اطلاع و ارائه کنندگان محصولات متفرقه نشوید. معمولا بسته بندی های الیاف با مشخصات و جنس های مختلف یکسان نیست. برای مثال الیاف میکرو پلی پروپیلن و پلی استر معمولا در کیسه های 20 یا 25 کیلوگرمی، الیاف ماکرو پلاستیکی در بسته بندی 3-6 کیلوگرمی و یا بیشتر، الیاف فورتا اصل در پاکت های یک کیلوگرمی، الیاف فولادی در کیسه های 15-20-25 کیلوگرمی، الیاف شیشه در کیسه های 10-25 کیلوگرمی ارائه می شوند. فروشنده معتبر معمولا باید توانایی داشته باشد که مقادیر کم مثلا در حد یک کیلوگرم هم از محصولات خود به خریدار برای مواقعی که نیاز به دریافت نمونه یا انجام تست دارد ارائه دهد. اما اکثر افرادی که فروشنده تخصصی الیاف بتن نیستند نمی توانند مقادیر کم را در اختیار خریداران الیاف بتن قرار دهند.

همکاران ما در کانتک همواره آماده ارائه مشاوره در مورد انتخاب الیاف مناسب برای مصرف در بتن و فروش انواع الیاف بتن از مقادیر کم (حتی یک کیلوگرم) تا مقادیر عمده و یا ارسال نمونه هستند. با ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button